Dynamics 365 Finance - JPK VDEK

Od 1 października 2020 r. wycofane zostają deklaracje VAT7 i VAT7K. Zastąpi je nowy plik kontrolny JPK V7, który  składa sią zarówno z ewidencji VAT (zestaw informacji o zakupach i sprzedaży, który wynika z ewidencji VAT przedsiębiorcy za dany okres) jak i deklaracji VAT.

Przy okazji zmian dotyczących deklaracji, Ministerstwo Finansów oczekuje od podatnika wskazywania szeregu dodatkowych informacji, których do tej pory nie raportowaliśmy za pomocą Deklaracji VAT7.

Dane te trzeba pozyskiwać podczas ewidencji transakcji, które powinny być oznaczane odpowiednim kodem GTU lub kodem proceduralnym.

W samej strukturze JPK V7 oznaczanie kodów towarowych będzie wyglądało w taki sposób: jeżeli na wystawianej fakturze sprzedażowej wystąpi towar lub usługa znajdująca się w powyższym katalogu, wówczas we właściwym polu przy danym GTU należy wstawić „1”. Jeżeli taka transakcja nie wystąpiła, pole pozostaje puste. Kodów grup towarowych nie trzeba umieszczać na wydruku faktury. Ważne, aby zostały właściwie oznaczone w nowym pliku JPK V7.

Dlatego też, w Dynamics AX/D365 podczas ewidencji transakcji, które podlegać będzie oznaczeniu GTU transakcja taka zostanie ocechowana odpowiednim oznaczeniem i wyraportowana w JPK VDEK.

Oprócz oznaczania kodów dla wybranych grup towarów od 1 października 2020 r. obowiązkowe będą także oznaczenia dla wybranych transakcji (oznaczenia procedur) Analogicznie do przypadku GTU, nowe oznaczenia transakcji nie będą obowiązkowe dla wszystkich podatników. Symbole będą przeznaczone dla wybranych transakcji w podziale na dotyczące podatku należnego oraz naliczonego.

Również w tym przypadku oznaczenia takie jak: MPP, SW , TP i  pozostałe oraz oznaczenia wybranych rodzajów dokumentów" RO – łączny raport okresowy z kasy fiskalnej, FP – faktura do paragonu,WEW – dokument wewnętrzny - są zdefiniowane w systemie Dynamics AX/D365

IMG_20200913_202601

Jeśli Wasz Dynamics AX/365  nie posiada jeszcze rozwiązania do generowania JPK VDEK proponujemy standardowe rozwiązanie Microsoftu, jest ono dedykowane do wersji AX2012 i D365. Możemy je uruchomić u Was w czasie 2 tygodni.

Jest to zdecydowanie tańsze rozwiązanie, cena to około 60% mniej niż oferowane ceny rynkowe, indywidualnych rozwiązań proponowanych przez innych partnerów Microsoft.

Szybkość wdrożenia i jego niski koszt to zaleta naszej oferty ponieważ bazuje ona na standardowych rozwiązaniach tworzonych przez Microsoft z ewentualnymi korektami dostosowującymi ten produkt do lokalnej implementacji u klienta.

 

Rapid VDEK to 7 KROKÓW - 14 DNI do działającego VDEKa

  • 1 KROK - 2 dni - sprawy formalne
  • 2 KROK - 2 dni dostęp do Państwa środowiska testowego oraz import potrzebnych FIXów
  • 3 KROK - 2 dni - parametryzacja + testy - środowisko testowe
  • 4 KROK - 2 dni - testy klienta na środowisku testowym
  • 5 KROK - 2 dni - korekty ewentualnych błędów
  • 6 KROK - 2 dni -przeniesienie FIXów oraz parametrów na środowisko PROD
  • 7 KROK - 2 dni - testy ustawień na środowisku PROD


1 października - GO LIVE

Z KODEM PROMOCYJNYM - RAPID VDEK - do 16 września - umów się na konsultację i wdrożenie VDEK

Bezpłatna konsultacja

 

You may be interested

Pójdź za nami !

Śledź nasze publikacje w mediach społecznościowych!